Don’t Worry dla nowego Peugeot 308
Prezentacja nowego Peugeot 308 na polskim rynku odbyła się w dniach 2-3 października w Hotelu Vine Resort&SPA w Głęboczku. Przygotowane przez agencję Don’t Worry konferencje, prezentacje i jazdy testowe ukazały zalety nowego modelu marki Peugeot.
Na każdy z dwóch dni premiery nowego Peugeot 308 składały się: konferencja wraz z prezentacją auta, jazdy testowe oraz uroczysta kolacja. Pierwszy dzień skierowany był do klientów flotowych oraz sieci dealerskiej Peugeot Polska. Drugi został poświęcony dziennikarzom i przedstawicielom mediów motoryzacyjnych.
Prezentację otworzył występ Agaty Nizińskiej, której muzyka stanowiła tło dla reklamy nowego Peugeot 308 wyświetlanej na telebimach. Nowatorska scenografia, wizualizacje, gra świateł, oraz towarzyszące prezentacji show tancerek oddały nowoczesny charakter auta. Elegancką atmosferę uroczystej kolacji podkreślił natomiast recital pianisty.
Na klientów flotowych i przedstawicieli sieci dealerskiej Peugeot Polska czekała dodatkowa atrakcja - warsztaty z sommelierem. Znawca win poprowadził wykład na temat rodzajów, sposobu podawania oraz degustacji tego trunku.
Główne walory nowego modelu Peugeot 308 - nowoczesny design, komfort jazdy oraz bezpieczeństwo - z pewnością nie umknęły uwadze osobom ceniącym miejski charakter samochodu.
Agencja Don’t Worry była odpowiedzialna za kompleksową koordynację wydarzeń, która obejmowała: logistykę, scenografię, zapewnienie multimediów i nowoczesnych rozwiązań technicznych, materiały drukowane i upominki.
Kontakt:
Don’t Worry Creative Event & PR Agency
Malwina Sobótka
PR Manager
Tel.: + 48 (22) 401 15 95
Mob. + 48 728 500 728
Link do strony artykułu: https://www.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/don-t-worry-dla-nowego-peugeot-308